Brownies sušenky

7:53:00

Chtěla jsem původně udělat recept na klasický brownies, ale říkala jsem si, že je to děsně nefotogenický, tak že z toho udělám sušenky. Jasně. Takže mám sice sušenky, ale ty jsou v mým podání taky naprosto nepoužitelný na fotku, takže asi tak na úvod. Plus když jsem to fotila, bylo totálně na prd světlo, takže jsem pořád místo sušenek ostřila na hrnky v pozadí... No prostě celkově takový nepovedený. Navíc jsem pak celej plech snědla sama, ale o mých problémech s jídlem bych radši nezačínala. Nebo teda aspoň ne dneska. Teď k receptu.


Na cca 18 sušenek:
50g kokosového oleje nebo másla
85g třtinového cukru
1 vejce
50g kvalitní hořké čokolády
130g hladké mouky
27g holandského kakaa
1/2 lžičky prášku do pečení
špetka soli

Nechte rozpustit tuk a cukr ve vodní lázni. Doporučuju už od začátku míchat metličkou, ať nemusíte špinit moc nádobí. Použijte větší misku, budete přidávat další ingredience. Až se tuk s cukrem spojí, přidejte vejce a míchejte, aby se neudělaly hrudky. Ono je asi lepší, když vám to vejce někdo rozklepne. Přihoďte čokoládu, rozmíchejte a odstavte. Vedle si v míse smíchejte sypké ingredience a po částech přidávejte k základu. Tvarujte sušenky, které se budou péct v troubě na 180°C 8-10 minut.

Pokud milujete brownies radši rovnou dávku zdvojnásobte. Zmizí opravdu rychle.
Maya

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak tyhle sušenky určitě vyzkouším :), už teď na ně mám chuť. Oceňuju, že máš v receptech i verzi pro vegany :).
    FitBlogies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jenom doporučit. Dej pak určitě vědět, jak se povedly a jestli chutnaly. :)

      Vymazat